Bebegim 10 aylik aama geceleri beni cok yoruyor en az 5 kez kalkiyor besgine koyuyrum 2 dk snra bagiriyr yanima aliyorum ytaakda dolaniyor uyku sersemi bni yatagin ucuna getiriyor ve sebepsiz bagiriyor agliyor emziriyorum yok fayda etmiyor disleri patladi ondanmi boyle gunduz bu kadr aglamiyor geceleri kendini yerden yere atyr uyku sersemi