Bebeğim eylülde 11 aylık olacak ücretsiz izne devam etmeli miyim yoksa okula başlamalı mıyım yarım gün çalışıyorum bebeğe babaannesi bizim evimizde bakacak ben başlarsam. Beni unutur bağımız zedelenir diye endişeleniyorum ancak ihtiyaçlar dahilinde işe de dönmem gerekiyor. Siz olsanız ne yapardınız? Çalışmaya dönen anneler keşke dönmeseydim dediniz mi ?