Kızlar 2 ayına kadar sadece anne sütüyle beslendi sütümde çok böldü yoğun stres yaşadım sütüm bir anda çok azaldı mama takviyesi yapmaya başladım günde 2 kere falan mama içiyor birçok mama denedim ancak kabızlığı geçmiyor geçenlerde 12 gün yapmadı kakasını fitil koyduk pamukla zeytin yağıyla uyardım falan zorla o şekilde yaptı ondan sonrada hep 3-4 günde bir o şekilde yaptırtırız çocuk neredeyse 1 aydır hiç kendiliğinden kaka yapamadı yarın doktora götüreceğim ancak başına gelen varsa yardım edin ya nasıl çözülecek bu durum artık uyarmak istemiyorum poposunu kendi yapsın istiyorum ancak hiç yapmıyor