Arkadaşlar iyi akşamlar 🍀benim oğlum üç ay 17 günlük . Üç gündür kakası acayip kokuyor ve gazı da aynı şekilde . Sanki kocaman adam kaka yaptı gaz çıkardı der odaya giren birisi .. bu bir hastalik mi yoksa büyüdükçe her bebekte mi böyle ya tedirgin oldum . Farklı bir huzursuzluğu filan yok . Ama kakası da farklı yani . Katı desem değil sıvı desem değil . Çamur kıvamında birşey . Sadece anne sütü alıyor bu arada …