ycn benim de oğlum 8600 dü boyu da 67 cm. Bize de öyle dediler son zamanlarda çok kilo aldı. Şimdi 9,5 aylık 11 kilo 76 cm, sadece anne sütü ve ek gıda ile besleniyor. Kısacası bence kilosu boyu iyi, ek gıda ile daha da fazla alır endişe etmeyin sağlık sorununuz yoksa 🌸