Gokceumay04 bana da önerdi dostinex ama içmedim, çok ağrım oldu, duş alıp sagdim , toplam 2, kere falan sagdim bir daha ağrım olmadı, manuel pompa ile bir iki kere daha sagin rahatlatacak kadar, sonra geçiyor bence hemen hap içmeyin derim ne olursa olsun hormon ilacı sonucta