Twin_mom betul912_ ben lansinohun çiftli olanını aldım çok çok memnun kaldım. Şimdi kardeşim kullanıyor o da baya memnun. İster tekli kullanın ister çiftli. Ben hep çift takmıştım kardeşim tek takıyorum dedi.
Muhammedaliannesi betul912_ Philips kullanıyorum çok memnunum ayrıca USB’li her yerde kullanabilirsiniz arabada bile