Kızlar ben lcwakiki den takım almıştım büyük geldi yigenime verdim o giysin bir küçüğünü alayım diye onu sipariş verdim yine büyük geldi değişimle falan uğraşmak istemedim sonra da giyer çok begendim çünkü. Ama bayramlık olarak sizler neler aldınız beğendiğim olursa yine almak istiyorum☺️

Bunu almıştım