balbebekannesi__ ben 🥲 normal doğum yapmıştım bir sefer adet oldum sonrasında olmadım emzirdiğim için bir sene olmayabilirsin demişlerdi, sadece 1 sefer korunmasız ilişki oldu ve oğlum 8 aylıkken hamile kaldım, 3 ay sonrasında zorunlu kürtaj oldum eğer olmasaydım şu an doğuma gün sayıyor olacaktım..