Pamukprenses_12 kızım 7 ay 6 günlük desteksiz oturuyor, yuvarlanıyor, ayy, gagaayy gibi sesler çıkarıyor, gee eeğğğ (onun ce eeesi 😂) diyor. anneanne-baba-teyze-kuçu nerde diyince onların olduğu yöne bakıyor, elimizde yemek gördüğü an atlıyor oda istiyor. Alkış yapıyor, merhaba diyince elini uzatıyor. Şarkı duyunca sallanıp ritim tutuyor. ☺️
Ek gıdaya doktorumuzun önerisiyle çok yüklenmiyorum.
Henüz dişimiz yok, emekleme yok.