Yüzümde 3 ben aldırdım biri düz ikisi et beni kızarık duruyor şuan kabuk tutuyor nemlendirici sürünce kabuk kalkıyor kurulunca yine oluşuyor izi dahil tamamen ne zamana kadar iyileşir bide dün öğle yaptırdım 3 gün su değmesin dedi ama abtest alsam soğuk su ile sıkıntı olurmu acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi