[silindi]
Oğlum bebek arabasını hiç sevmiyor benim aldıklarım vardı hiç kullanmadık bi tane annemde kardeşimden kalma bu tip baston vardı onlara gittiğim de denedim ve çok sevdi biz bu modelden kullanıyoruz markasını hatırlamıyorum ama çok pratik ve hafif bi bebek arabası görüntüsü her şeyi aynı bundan hatta e bebek de falanda var 1700 civarında bir şey