Pink1714 Kızlar bebeğim beşikte uyumuyor artık. gece birden uyanıp emeklemeye başlıyor bi daha uyuyamıyor ne yapmalıyız böyle olan var mı?
Esradiyebiri Pink1714 aynı bu durumdayız. 9 aylık. Gece uyanıyor emekliyor oynuyor. Geri uyutamıyorum
Pink1714 Esradiyebiri aynenn yanımda yatırıyorum çözüm olmadı rahat yatıyor yanımızda ama beşiğe alışması lazım ne yapsam bilemedim
Esradiyebiri Pink1714 ben de yanımda yatırıyorum. Şöyle bir yaşına doğru beşikte yatırmaya başlasam diyorum. Akışa bıraktım artık