Arkadaşlar merhaba oglum 18 aylık oglum sürekli başını yere vuruyor kapıya vuruyor yani nereye gelirse ya allahım o vurdukca ben deliriyorum sinirleniyorum icim acıyo resmen neden bu böyle tepkoler veriyor anlamıyorum istedigi olmayınca sürekli başını yere vuruyor kapıya vuruyor bu sorun ne zaman gecer yada bu durumu yaşıyan varmı valaha en sonda doktora goturcem yoksa eşimle bende panik olmaya başladık