Kabarik nhlnhl Busraecrin Aryaarya gonderdim 😊 siz yine de bakin iletilmemisse yeniden denerim. Iyi geceler
Asyam41 Yasemin000 konuyla alakalı değil ama 7.ayda bebeğinizin uyku düzeni falan nasıl bizimki hep kucakta ne bilim oyuncaklarla falan oynuyormu ilk aylara göre dahamı rahat oluyor güzel şeyler duymaya ihtiyacım var😊
Yasemin000 Asyam41 berbat çok kötü uyku düzeni canım hiç durmuyor sürekli ağlak mız mız gece saat başı kalkıuor🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kabarik Yasemin000 eger siz de istiyorsaniz herhangi bir sosyal medya hesabiniz varsa oda olur. Nasil istsrseniz
Asyam41 Yasemin000 Allahım inanamıyorum bizimki 3bucuk aylık büyür de biraz rahatlarız diye düşünmüştük 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Irmakdrya55 Kabarik bana da gönderebilir misin rica etsem ornek5525@hotmail.com şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻