elfnurs Benimde ikinci sezaryan 4 aylık bebegm göbek gitmedi korse tayt giymiştim hastaneden çıkar çıkmaz halbuki
yeliz1992 Yani ben sezeryanla dogum yaptım 4. Gün korse takmaya başladım sarkıklık gitti ama tabi alt karnım var ama sarkık değil