kuzeytobaby Unicorn67 gördüğüm tüm bebekler bunu yapıyor endişelenmeyin bence 😊 özellikle mama sandalyesine geri geri kafasını vuruyor benimki
Mommytobe34 Unicorn67 bu güncelleme bize de yeni geldi 🙈😊 7 ay 25 günlüğüz.. kafasını geri atıyor özellikle de istemediği bir durum olduğunda veya ağlarken de yapıyor
sokaklahmacunuu Unicorn67 6.5 ayligiz emerken yapiyor kafasi geri de hem mama sandalyesinde de yapiyor kucaktada geri dogru atiyor kendini zor tutuyorum bazen😀
sevimlicadi Unicorn67 benim bebeğim 8 aylık yapmıyor böyle şeyler çünkü prameture bebek 8 ay gibi değilde 5 aylık bebek gibi daha
Unicorn67 mombaby00 benimkide heryerde yapiyor birde sürekli ikinir gibi yapıp az az kaka yapıyor kabız değil sanırım ama zorlanıyor sizde de olmusmuydu
Unicorn67 kuzeytobaby benimki heryerde yapiyor yeni yeni yapmaya başladı birde sürekli ikinir şekilde ve az az kaka yapıyor sizde yaşadınız mı
mombaby00 Unicorn67 evet benim bebeğimde kabız ek gıdadan dolayı ben öyle ıkındığını fark ettim an karnına masaj yapıyorum kaka yapar pozisyonda tutuyorum ayaklarını ileri geri falan yapıyorum daha rahat yapıyor kakasını
Unicorn67 mombaby00 kabız olsa hiç yapmaması gerekmez mi az az yapıyor günde 3 kere falan anlayamadım bende
mombaby00 Unicorn67 işte kabızlık belirtisi oluyor o ben her gün 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum rahat yapabilsin diye her yediği yemeğin içinede koyuyorum
Mommytobe34 Unicorn67 gün içerisinde sürekli ıkınıyor oğlum da hatta kızarıyor sıkıyor her kaka yapmaya çalıştığında