ozah ben e bebekten almadım ama
1 tane domates rendeliyorum
1 diş sarımsak
Ve 1 tatlı kaşığı yağ ile azcık kavuruyorum
Üzerine daha önceden kase de ıslattığım
2 tatlı kaşığı tarhanayı (biraz nane) üzerine ekliyorum. Sonra 1 buçuk çay bardağı su ekliyorum 10-15 dk küçük ateşte karıştırıyorum 🫶🏻 bayılıyor kızım (1 yaş yaklaştı bugün bi damla kaya tuzu attım çünkü bizim yemeklerimizden de tadımlıyor artık)