melasaf gerçekten bilinçli bir ebeveyn olduğunuz o kadar belli ki, bence tam olarak sizin düşündüğünüz gibi olmuş. Ayrıca o okulun tavrını yanlış ve son derece itici bulduğumu ifade etmeliyim. Bu söyledikleri şeyden dolayı özel eğitim aldırmaya çalışılması bana sadece para tuzağı gibi geldi, zira yetenekli bir çocuğunuz olduğu gün kadar bariz. Kaygılı olabilir, orada baskı kurmuşlar gibi hissettirdi, bence bundan sonra yapılacak en güzel şey okul seçerken sınıfta az öğrenci olmasına dikkat etmek