mervelina1 bacım oral döneme girdiler çünkü bu ayda her şeyi ağızlarıyla keşfetmeye çalışıyorlar elini çok emecek bu ara 😀 benimki o kadar çok emiyordu ki kusmasına sütü çıkarmasına sebep oluyordu bazen ama sık sık yıkayın ellerini çok bakteri toplar o şekilde bi yandan bağışıklığı da gelişir ama fazlası zarar güzelce yıkayın hep