Snm1234 Geçen sene hiç zorlanmıyordum bu sene oğlum hareketlenmeye başladığı için mi anlamadım aşırı zorlanıyorum ya sizin nasıl geçiyor
Sonsuz32 Snm1234 geçen sene bır nebze zornalıyodum yaza denk geldı ıcın bu sene hıc zorlanmıyorum mart ayı serınolduğu ıcın sukur
Deletedmom_289 Snm1234 2 buçuk ve 1 buçuk yaşında çocuklarım var ben normal de fazla yemekle suyu aramadığım için hiç zorlanmıyorum sabah 5 de ezan okunuyor zaten 4 buçuk da safurumu yapıp uyurum ama
12345678fatma Snm1234 vala malesef tutamıyorum ramazanın 2. Günü doğunca yaptığım için ama ilk iki gün tutum
Snm1234 Deletedmom_289 maşallah bende ilk zamanladı yiyip yatıyordum çok uykusuz kalmaya başladım saatimi kurup öyle sahur yapıyoruz ama bebeğim tüm enerjimi alıyor sağolsun 😂
Bebee Snm1234 Geçen sene hamileydim diye tutamıyordum bu sene tutamam diye düşünüyordum ama çok şükür çok güzel hiç zorlanmıyorum
Justmm Ya bu sene çook zor benimde kızım çok hareketli şu an 2 dk oturmuyorum hele akşamüstü bana bir uyku çöküyor ki sorma 😕 Allah günah yazmasın bitmesini dört gözle bekliyorum açıkcası bu sene ya
Snm1234 @[silindi] öneri için post açmadım ki neden etiketi değiştirdiniz sohbet için açmıştım bu postu?
[silindi] Snm1234 Annelerin Gün Odası Dert, tasa, stres burada dayanışmayla, e biraz da dedikoduyla hallediliyor (Aile, eş, kaynana, elti, görümce, anne-bebek ya da çay kahve postları) İçeriği yansıtan etiketleri yapmak bizim görevimiz ☺