Merhaba anneler
kızım 8 aylık iki gündür kabızdı gün kurusu zeytin yağı filan derken kabızlığını geçirdim şükür
ama bu akşam bir Anda pişik oldu altını değiştirdim pek bişey yoktu yine bepanthol pişik önleyici kremini sürdüm hep onu kullandım faydasını da gördük hep ama bu sefer geçirmedi kızım ciş yaparken çığlık çığlığa ne yapmam gerekir kantoron yağı da sürdüm ama fayda etmedi oda