adenlina42 Merhabalar kızım 3 gün önce 2.ay aşısını oldu 3 tane vurdular aşı yaptılar yani o günden beri bebrgim uyumuyor ağlıyor ugunuyor ve morariyor sizce neden olur sizde de oldu mu
Cileklipastam adenlina42 ates kusma ishal olmustu🥺 bende aglamistim ilk hastalanmasiydi zor gecti 🥺 simdi 4. Ay asisi var korkuyorm
rose0 adenlina42 Bizimde yarın aşı günümüz 2 aylık oluyoruz inşallah hafif atlatır . Bebeğinizin kilosu kaç bu arada
adenlina42 rose0 Sağlık ocağına kaç gittiysek tartı bozuk dediler sipariş verecez gelecek dediler bilmiyorum yani bebeğimin kilosunu