İyi akşamlar daha önce tazyikli sütten dert yanmıştım bebeğim 3 ay 10 günlük 2 ay sütüm hep tazyikli ve boldu sürekli genzine kaçırıyor diye yazmıştım şu an sütümü arttırmaya çalışıyorum bir haftadır göğüslerim birden yumuşadı ama çok fazla yumuşak boş gibi sıkınca süt var emdikten sonra da sıkıyorum yine süt var beni düşündüren daha önce ard arda bol süt geliyordu şimdi o aktif emme 2 dk ya düştü ard arda geliyor daha sonra bi kaç çekişten sonra yutkunuyor sonlara doğru da çekiyor ama süt gelmiyor gibi ve emme süresi çok kısa 3 aylık bebek bu şekilde doyar mı kontrole daha var gitmemize çişli bezi iyi her zaman 3 günde bir yapıyordu kakasını oda öyle devam ediyor gece de 3 yada 4 saat uyuduğu oluyor sürekli mız mız gün içinde atak haftası olduğu için midir sütten midir bilemiyorum artık çok üzülüyorum bazen emdikten sonra keyfi yerinde bazen de emdikten kısa süre sonra ağlamaya başlıyor hiç sırtı yere gelmesin istiyor taşınınca susuyor sütüm iyi geldiği zaman da sürekli emmek istiyordu şu anda öyle yarım saatte bir emiyor bazen bir saatte bir uyanıkken 2 saat arası olmamıştır emmenin yardımcı olursanız çok sevinirim sütüm mü azalıyor acaba