rabia04 1 aylık olduk temiz havayı sevmiyor , pusete koyduğumuzda direk ağlamaya başlıyor , anca uykuya dalınca oraya koyup bi yere çıkabiliyoruz . Genel olarak pusette ağlama krizine giriyor asla ağlaması durmuyor. Hiç başınıza gelen oldu mu 😞helppp
Unicorn67 rabia04 bir bilgim yok ama yukarıda kalsın . Benim bebeğimde tam tersiydi 🤣 evde elimde puset geziyordum beşiğinde hiç yatmadı mesela
cetnaysegul rabia04 benim kızımda aynı 5 ay 6 günlük olduk hala evde tıkılı kaldık yani arabada kısa mesafelerde kucağımda gidiyor ama içim hiç rahat değil puseti öylece duruyor biraz büyüdüğünde oto koltukta oturur belki diye umut ediyorum ama asla dışarıyı puseti sevmeyen bir çocuk maalesef. Hamileliğimde 10 ülke gezdim bütün gün dışarda çalışıyorum ordan oraya ama bebeğim öyle olmadı yani😃
rabia04 cetnaysegul hamilelikte bende evde hiç durmadım gezmeyi çok seven biri olduğum halde böyle oldu 🥲