Philips avent göğüs koruyucu kullanıyorum. Ama etrafında kızarıklık yapmaya başladı. Sütüm de çok akıyor göğüslerimden toplamak için kullanıyordum ama çok fena kızarıklık yaptı. Kullanıp böyle bir sıkıntı yaşayan var mı ? Siz koruyucu olarak ne kullanıyorsunuz ?