miran12208_ merhaba anneler şuan 4 ay 11 günlüğüz rota aşısı olmadık olmalı mıyız zamanının kaçırdım mı belli zamanı varmı nasıl bi yol izlemeliyim aşıyı olanlar yazabilir mi lütfen