kuzeyanne_ Kullandıktan sonra cirakiyor musunuz,yoksa devamlı takılı mi duruyor.Gogsum çok yara,ne yapsam gecer?
zmiraymom kuzeyanne_ ben 2 aya yakın kullandım emzirip çıkartıp temizliyordum emeceği zaman geri takıyordum. Lansinoh ve gümüş kapak kullandım iyi geldi bana
aysenurdemirr kuzeyanne_ gümüş kapak ve lansinoh kremi kullan gümüş kapak çok rahatlatıyor. Silikon ucu her emzirmeden önce yıkayıp kullanıyorum takılı kalmıyor
ulviyebsdln kuzeyanne_ slikonu emzirirken tak kullan onun yaraya faydası olmaz şuan bide kaynamış suda beklet bebek mikrop kapmasın göğüs ucu kremi kullan size doktor önermedi mi krem
kuzeyanne_ lokumtos hayır canım slikon hiç kullanmamistim aşırı yara oldu,kanamaya başlayınca arkadaşım önerisiyle alıp denedim. Daha rahat emzirmeye başladım. Kanama olmadı en azından uçları toparlanmaya basladi
kuzeyanne_ zmiraymom çok teşekkürler canim Allah razı olsun.Gumus kapak bende işe yaramadı.Lansion da birazcık rahatlattı sadece
dygahmt Ben silikon ucu bebeğim emmediği için kullandım. Yara olmasının silikon uç ile bir alakası yok kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama yeni doğum yaptıysan 1 aya toparlar. Bir çok annenin balina geliyor endişelenme sabır isteyen birşey. Benimde çok yara oldu hatta antibiyotikli krem kullandım emzirirken düşün yani. Çok acı çektim ama geçti şükürler olsun . Şeninde geçecek inşallah sabır
kuzeyanne_ aysenurdemirr lansion kullanıyorum pek fayda etmedi bende canım.Gumus kapakta ilk doğumunda almıştım kullanmıştım yaraya faydası olmamıştı attım.2 doğumdan almadım ise yaramadi diue
1903futbolice Silikon uç kurtarıcı gibi gorunsede tam bir baş belası tam yapışmaz süt içinden akar gider bende 1ay kullandım bir gece çok acikmisti takmadim bilerek snra tuttu bir dahada kullanmadm lansinoh bana cok iyi geldi ama en iyi merhem kendi sütünuz sürün ve göğüs pedi takın nemli kalsın
cancon Silikonu ben bebeğimin tutması için kullanmıştım, 1. Ayında bıraktım. Yara için de aventin kalkanını ve lansinoh krem kullandım. Kalkan çok iyi geldi çünkü hava alıyordu, iyileşmeyi hızlandırıyordu bence. Kremi anlatmama gerek yok sanırım.
ulviyebsdln kuzeyanne_ "madefix"kullanıyorum doktor yazdı kabarcık su toplar gibi olmuştu zorla bebeği emzirmeye çalışmaktan ucu kanamisti ise yaradı göğüs pedi tak mutlaka nemli tutar hemde sutun çoğalınca akmaz kıyafetine bu kremi sağlık ocağına yazdirabilirsin yada eczaden almak istersen yani adı çıkmış ürünlere hiç güvenmiyorum herkes al dedi doğumdan sonra alırım dedim hiçte almadım
kuzeyanne_ ulviyebsdln ahh canım tesadüfe bak bugün topuk kanı için sağlık ocağına gitmiştim.Aile hekimine göğüslerim çok fena oldu kanadı falan dedim,madenin diye bahsettiğin kremi yazdı.Inslh ise yarar.Sen bu kremi günde kaç kez kullandın?Ne kadar surede toparladı seni?
ulviyebsdln kuzeyanne_ her emzirmeden sonra kullandım bebeği emzircegin zaman sil canım bebek yutmasin ne olur ne olmaz çok çabuk toparlanıyor nemli kalması çok önemli inşallah tez zamanda düzelirsin🙏🏼♥️