aspanda Merhaba 1 ay 15 günlüğüz ve kanamam devam ediyor sizlerin ne zaman bitti normalmidir? Tam bitiyor diyorum yeniden çok gelmeye başlıyor vallahi ruh sağlığımı kaybedicem totomdan ped eksik olmuyor 😭🥹
zmiraymom aspanda 50 günü geçmişti benim kanamam sonra kadın doğumcum bi hap verdi bi günde kesti ☺️ ondan sonrada adet görmeye başladım 🥲
Aden4128 aspanda bende 4 ay önce doğum yaptım sezeryanla 2 ay boyunca kanamam oldu az az korkma geçiyor doktora sorduğumde bebeğin çok sık mı emiyor dedi evet dedm o yüzden dedi rahim kendini toparlayamıyormuş
zmiraymom aspanda ben sezaryen doğum yaptım miyom varmış bide onu alınca çok kanamam oldu doktor hala rahminde kanama var uzamış lohusalık demişti
aspanda Aden4128 ben emzirmitorum sütüm kesildi maalesef mama veriyorum 🥺 teşekkür ederim 2 aya kadar normal o zaman