Herkese merhaba biraz uzun olacak kusura bakmayın🥺
Bebeğim 4 aylık ilk ayından beri huzursuz ağlak kucaktan inmeyen bir bebek yatağında mümkün değil yatıramıyoruz hep kucağımız da uyur bebek arabasında durmaz evin içinde sürekli gezip dolaşıyoruz..baştan beri bir sürü Dr değiştirdim belirtimiz huzursuz gürültülü bezden tasan kaka memede ıkınma krize girme kaka da beyazlık arada yüzde minik sivicelenme iki üç gün içinde geçiyor…
Laktoz tolerans dediler damla kullandık geçmedi gaz damlası kullandık geçmedi biogaia kullandık geçmedi süt ürünlerini kestim yine devam etti artık yumurtayı ekledim son olarak kendi kendime çözmeye çalışıyorum..test yaptırmak için gitmedik çıkmaz küçük dediler testte çıkmayıp alerjik olan bir sürü insan gördüm hala kararsızım yaptırsam çıkar mı kandan mı bakılmalı deriden mi bilmiyorum…aptamil alerji maması aldım bu zamana kadar hep meme verdim ama çok yoruldum arada veririm dedim ama zehir gibi leş gibi kokan bir şey içim hiç el vermiyor vermeye çokta pahalı 😣 sütüm dolup taşmasa da bebeğime kilo aldırıyor kilosu çok çok iyi memeden kesmek istemiyorum asla çok üzülüyorum beni emmek istemediği anlarda ama bakınca çok bitkin düşüyorum yiyecek hiç bir şey bulamıyorum yumurta yok süt yok yoğurt yok Herşeyin içinde olan şeyler bunlar 😭 dayanmaya çalışıyorum ama psikolojim hiç iyi değil bebeğimin en güzel zamanları zehir geçiyor kaçak olduğu an kıvranıp duruyor çocuk,sanırım bizim ki bağırsak tepkimeli dıştan bir şey yok içten oluyor ne oluyorsa bir de üstüne kucak eklenince 7 kilo bütün gün kucağım da 😞 benim gibi olan var mıdır bir düşünceye cümleye tecrübeye ihtiyacım var nasıl ilerleyim ne yapabilirim kafam durmuş durumda uzun oldu helal edin 🫶🏻