edaaksoy00 ben her doktora götürdüğümde uyarırdı beni kızardı kızın kafası düzleşmiş diye kardeşim doktor sen dikkat et yine de ama zamanla yuvarlanır dedi geceekten de yuvarlandı baya düzdü arka kısım kolikti bir öyle uyuyordu elleyemiyordum yastık getirdim uyumadı öyle kaldı ama düzeldi şükür