Shaggy_ hanimefendi doktora inanmadığımı ve buraya göre hareket ettiğimi nereden çıkardınız neyi sorgulayacağıma birakin da ben karar vereyim olur mu ayrica bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor izleminde de hiçbir sorun yok gelişimi normal olduğu ve genel olarak doktorlarda 6.aydan sonra önerdiği ve anne sütünün neredeyse yüzde 90ı su oldugu için burda da diğer anneler ne yapmış merak ettim ve post açtım bu aplikasyonun bir amaci da bu ya bi noktada aklimizdaki soru isaretleri, oneriler vs 😊 konudan bagimsiz olan elestirel fikrinizi belirttiginiz icin teşekkürler