mgns Kızım 5 aylık oldu sadece emziriyordum artık sütüm yetmiyor doktor mama takviye ver dedi Sma mama önerdi aldık ama hiç sevmedi kızım midesi bulanıyor bebelac denemek istiyorum ama kafam karışık. Nasıldır acaba kullanan var mı kızlar
eylulmeva1112 mgns biz kullanıyoruz kızım bir süredir iştahsız beslenmeyi reddediyordu her mamayı denedik resmen şimdi bunu kullanıyoruz yiyor şükür