Burnu tıkalı fizyolojik serum damlatiyorum ozellikle geceleri emzirdikten sonra nemli tutmak için ara ara çekiyorum gün içinde de . bugün Oksurdu birden ve gece de her emzirmeden sonra oksurdu burnunu çekince birşey gelmezdi şimdi çektim ilk defa baya bi geldi tek burnundan ne yapabilirim gecmesi icin doktora goturmek istemiyorum cunku salgin varmis hastaneler ilaclanmis çok moralim bozuldu nasıl geçer öksürük yada nasıl azalabilirim