degersizbirhayat_1 ElisaMom_ merhaba hepsi moda sayfasını inceledim yorumunuzu görünce çok güzel parçalar var güzel geliyor mu siz alışveriş yapıyor musunuz bu siteden
ElisaMom_ degersizbirhayat_1 merhaba,evet bu siteden alışveriş yapıyorum aldığım ürünler güzel ve sorunsuz geldi guvenebilirsin siteye
Cihangiriinannesii Aptalllarsizi Yakın zamanda değil ama bir kaç sene önce yapmıştım elbise almıştım diye hatırlıyorum