Kızlar oğlum 9 aylık ek gıda konsuunda hiç zorlanmıyorum kahbaltısı akşam yemeği falan güzel yiyo sorun şu hem mama hem ek gıda biraz zor çünkü oğlum güzel yiiyo bayada yiyo ondan bi iki saat sonra mama verince çok geliyo rahatsız oluyo çünkü ek gıdayı baya doyana kadar yiiyo 4er saat arayla yiiyo diğer öğünü mesela sabah 8 9 gibi kahvaltı yapıyo yumurta elma armut ceviz ve avakado karışımı bide labne yiyo hepsni yiiyo sonra 11de uyuyo 1de kalkıyo mama yiyo bi iki saat sonra kabak haşlıyorum cubuk gibi onları yiiyo bi kabak yiyo 6 gibide çorba yiiyo 8 uyku saati ozmaanda bi 150 lik mama yiyo yatyo sizce ayıan göre mama sayısı çokmı az yada yemesi güzel mamayı sadece yatarkenmi versem çokmu erken bu kadr azaltmak