Merhaba sevgili anneler,
15 aylık kızım son 2 aydır bazen yeni ortama girdğimizde yada yeni yüzler gördüğünde bir süre gözlerini kapatıyor, yada kısıyor. Ama bir ortamda biraz kalırsak yada yabancı kişiyle biraz iletişim kurarsa daha yapmıyor. Sebebi ne olabilir acaba benimde bu sıra çok ilgimi çekmeye başladı durumu yaşayan anneler varsa yorumlarsanız çok sevinirim.