Bebeğim 17 aylık birden kusma ve ishal başladı rota pozitif çıktı başına gelen bunu yapın iyi gelir diyen var mıdır hiçbirşey yemiyor çok iştahsız su bile içiremiyorum probiyotiği zorla enjektörle ağzına sıkıyorum tecrübe etmiş annelerden fikir bekliyorum 🙏🏻🙏🏻