Kızlar merhaba öncelikle hepinize hayırlı ramazanlar diliyorum. Çok şükür evimizi aldık. Evin her yeri büyük ve yapılı ama gelin görün ki banyoya hiçbir şey yapılmamış çok küçük ve düzensiz yapmışlar alaturka tuvalet kocaman banyo küçücük. Fotoğraf ekliyorum aşağıya. El yıkama musluk yerini ya da klozetin yerini değiştirip sağ tarafa almak istiyoruz çünkü oraya aynalı dolap yaptıracağız bir de duşakabin yapılacak hepsi aynı yerde olduğu için klozetin önü kapanacak. Ya klozeti ya da el yıkama yerini sağ tarafa almamız gerekiyor birkaç kişiye sorduk onların yeri değiştirilmez dediler var mı böyle yer değişikliği yapan yoksa gerçekten imkansız mı. Ya da başka fikri olan varsa fikirlere de açığım şunu yaptır falan diye.
