Cucununannesi Kızlar selamm spor yapmaya basladım yapabilirsem leslie yapiyorum ya da dısarı yuruyuse cikiyorum bebegimle. Korse taytım var lakin ben birde sıkıslastırıcı jel önerisi arıyorum yürüyüse cikarken kullanmak icin onerisi olan var mıı
BENOYLEUYGUNGORDUMM Cucununannesi ben çok denedim böyle krem jel spor yaptığım zamanlarda da normal zamanlarda da hiçbir işe yaramıyo yani markasının ne olduğunun da önemi yok para tuzağı başka birşey değil