Kızlar bız yeni taşındık taşınırken 2 sandalyem kırıldı ve almadık çok masrafimiz oldu diye gelecek kişilerle biz 5 kişiyiz 5 sandalyem var birde oğlum var mama sandelyesinde durmuyor diye almamıştık oda sandelyede oturuyordu sizce sofrayı masaya hazırlayıp çocuğu kucagimami alsam yada yer sofrasımi açsam bilemedim masada daha güzel sunumlu yaparım hayallerim vardı bilemedim nasıl yapsam bir samimi komşum olsa 1 sandalye alırdım ama oda yok sizce yer sofrasimi masa mi