Usnac1995 Kızlar ben kış için oğluma Zaradan bunu aldım. Önü ısı yalıtımlı yazıyor. Sizce kışın giydirilir mi. Isı yalıtımlılar hafif ama çok sıcak tutar yazmışlar. İptalmi etsem bilemedim, çünkü zaten baharlık yağmurluğu falan vardı.
Deletedmom_98 Usnac1995 Canım bence şehire göre değişir. Kayseri’de ocak şubatta giydiremezsin mesela.