Kızlar molfix kullandim yeni seriyi begenmedim asla babay turco ya gectik aşırı iz yapıyor şuan kilosuna gore 3 numara kullanmasi gerekiyot çokk fena iz yapiyor gittim 5 numara aldım 7 kilodaki cocuga 12
25 kilo arasi halbuki 5 numara. oda iz yapiyor sinir oldum bariz kipkirmizi oluyor bez yerleri 2 saatte bir degistirmemw ragmen.lutfen iz yapmayan bez önerirmisiniz.yada iz illaki oluyormu???