13gamze08
Yavaş yavaş alışıyor emmeye bizde sezeryanla olduk zaten ilk bir hafta fındık kadar oluyomuş midesi sonra kayısı kadar ebemiz öyle anlatmıştı sık sık emdirmeyi deneyin hem sütünüz artar alışacak diye korkmayın şuanda dünyadan haberi yok 😄
Birde Tavsiyem eve çıkınca göbeğinizi dikişin 3 santim üzerinden sıkıca sarın bana doktorum tavsiye etmişti gerçekten etkisi çok büyük hem belinizi sıkı tutuyor (malum organlar boşta gibi oluyo doğumdan sonra ) hemde sarkma falan çok olmuyo sonra. Şuanda 2 aylığız sezeryan göbeğim yok denecek kadar küçük yani sadece yumuşaklığı var onun içinde korse tayt giyiyorum sıkılaştırıyor buda doktorumun önerisiydi