Merhabalar oğlum 18 aylık. Uyku rutinlerini yaptıktan sonra ışığı kapatıp ben de yanına uzanıyorum. Eskiden odadan çıkardım, kendi kendine uyurdu. Aylardır izin vermiyor ağladığı için yanında kalıyorum. Kendi kendine konuşarak şarkı söyleyerek arada anne diye benim yanında olduğumu teyit ederek uyur. Uykuya dalması nadiren 20 dakika ama çoğunlukla 45-50 dakika kadar sürüyor. Bu kadar uzun sürmesi normal mi? Karanlıkta da beklerken bazen sıkılıyorum, uykum geliyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz? Daha çabuk dalması veya odadan çıkabilmek için ne yapabilirim?