sbck 2.5 aylık bebeğim son bir aydır oto koltuğuna bindiği anda kendini nefessiz bırakana kadar ağlıyor ne yaptıysak olmadı rahatsız eden bir şey mi var diye her şeyi araştırdık yine yok koyduğumuz an daha arabanın kapısını kapatmadan ağlıyor besafe iziturn 0-18 kullanıyoruz ilk zamanlar çok seviyordu uyuyordu bindiğinde şu bir aydır bu yüzden eve kapandık kaldık ne emzik ne çıngırak ne beyaz gürültü ne müzik hiçbir şey fayda etmiyor kucağıma alıyorum sakinleşsin diye yine de gözlerinden yaş gelene kadar yırtıyor kendini aynı durumu yaşayan bir çare bulabilen var mı
beyser sbck bir ay önce çünkü daha küçüktü artık dış dunyanin gün günden daha çok farkında istemiyorsa hiç zorlamayın bazı bebekler gerçekten sevmiyor oto koltuğu yada bebek arabasını arabanın sarsintisini dâhi
ayse9191 Evet bir süre arabaya binmedim,sonra düzeldi,sonra yüne başladı sonra yine düzeldi falan falan…bebeğiniz nasıl isterse öyle davranın,alışacak diye inatlaşmayın,inatlaşıpta hiç kazandığım olmadı😀sonra düzene giriyor herşey