Tırnak yeme alışkanlığım var normalde nasl olduysa tutabiliyrm şu aralar kendimi ve biraz uzadı ama yememek için oje sürüp daha fazla uzatmam lazm . Ama sanki böyle bebeği çizecekmişm zarar verecekmşm gibi hissediyorum. Önce bı tek parmağım vardı tırnak yok gibiydi böyle zorlanyrm ben