irem066 Kızlar lohusa fılmınr gıtmek istiyorum kalkmadan bırakacak kımse yok beraber mı örsem oğlumla dıyeoukda olmaz demj
Elfgrn irem066 sinema salonu çok yüksek sesli biraz daha bekleyebilirsiniz bence gitmeseniz daha iyi ya da çocuğunuzu götürmesini
Kubracigimm irem066 sinemalarda sesler çok yüksek oluyor , korkup ağlayabilir. Kulağına zarar verebilir. 4 yaşından önce çocuklara yasaktır sinema.
tatlibiranneo irem066 maalesef korkar benim çocuk 2,5 yaşında hâlâ cesaret edip gidemiyorum çok yüksek yani korkarlar
Bebegim3535 irem066 2 aylık bebek için çok yüksek sesli ayrıca bu kadar salgın varken ortalıkta çok havasız bir ortam. Ayrıca bence yetkililerde almaz salona okadar küçük bebeği.