Sudenurr 2 aydır emmiyor yazmıssınız, bu en önemli süt gelmeme ya da az gelme sebebidir. öncelikle 3-4 lt su için. stres seviyenizi azaltın. önce gündüzleri memenizi 1-2 tur ( yani üst üste ikişer kez sağ sol) emzirtin. sonra mamayı kasık ile verin. Sonra vakit buldukca süt sağımı yapın ve sütlerinizi saklama kosullarına uygun sekilde buzdolabında biriktirin. ve bir sonraki emzirme zamanınızda 1-2 tur emzirme sonrası önce sağıl mış sütünüzü kasıkla verin ve mamayı verdiğiniz süt miktarı kadar azaltıp verin. geceleri düzenli uyuyorsa siz saat 4-5 aralıgında mutlaka sağım yapın. ve gün içinde bebeğiniz memedeyken sutyeninize bir oyuncak bağlayın, memede daha cok kalsın. aynı yerde ve bebeğin baktıgı duvarın bos olmasına özen gösterin. baş başa emzirin, bebeğinizle hep ten tene temas yapın. 2-3 aylıkken baslayan meme reddini aşamamış olabilirsiniz süresi kısalmıssa memeleri tam bosaltamadan ayrılıyordur. siz sürekli kendinize sütüm bebeğime yetiyor ve var diye telkin edin ve gün içinde sürekli gülümseyin hatta gülün kahkaha atın. vucut bir süre sonra mutluluk hormonlarını arttırır bu da süt üretimini arttırır. yiyecek içeceklerde birşey yok inanın. sadece güzel dengeli beslenin, incir badem ceviz tahin susam havuc ıspanak tüketmeye calısın, paketli karbonhidrat şekerli şeylerden uzak durun. günah sevap bunlara kulaklarınızı kapatın. ilk 6 ay anne sütü, yoksa formül mama ama tadımlar için erken diye biliyorum.baska bir dr görüşü daha almanızı öneririm. bebeğinizi ne kadar erken tanıstırırsanız meme reddi o kadar srtacaktır. instagramda izmiremzirmedanısmanı hesabını takip edin tüm gönderilerini okuyun lütfen.