esmanur433 göğüs terbiye olmuş da olabilir ben hiç şeker atmıyorum hoşafa meyvenim şekeri geçiyor suyuna tabi sen atmak istersen atabilirsin 🌸
Üzüm kayısı erik karışık kaynatıorum gün içinde iki bardak içiyorum tabi içine çubuk tarçın da katıyorum tadı gğzel oluyır